27/06/2019

YARDIMLAR KESİLDİ; POLEMİKLER BAŞLADI

9 Nisan 2019 - 12:54
YARDIMLAR KESİLDİ; POLEMİKLER BAŞLADI

Göreve gelir gelmez söz verdiği gibi ilk iş olarak Suriyelilerin ...

Göreve gelir gelmez söz verdiği gibi ilk iş olarak Suriyelilerin Bolu Belediye'sinden desteklerini kesilmesinin talimatını veren Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın bu icraatına sosyal medyadan cevap geldi.

İş adamı ve aynı zamanda geçtiğimiz dönem AK Parti'den Bolu Belediye başkan aday adyaı olan Eczacı Abdullah Abat sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "Şimdiye kadar Bolu Belediyesi’nden ayni ve nakdi yardım alan ne kadar muhacir varsa aldıkları yardımları belgeleyen ve bunun kesildiğini gösteren resmi bir yazı ile lütfen bana ulaşsın.Hepsinin insani ihtiyaçlarını karşılamayı taahhüt ediyorum" dedi.

Bu açıklama ile birlikte Abat'ın yaptığı paylaşım 100'e yakın paylaşım yapılırken, 150'den fazla yorum yapılarak, yeni bir polemik başlamış oldu. Şimdi tüm Bolu ilimizdeki Suriyeliliere yardımların kesilmesini sosyal medyada tartışmaya devam ediyor. Bir bölüm vatandaş uygulamayı beğenirken, bazı kesimler bu uygulamanın yanlış olduğunu yardımların devam etmesi gerektiğini savunuyor. 

15 yorum yapılmış

  • Metinzorlu9 Nisan 2019 • 14:02

    Timurlenk zamanındaki gibi bir fil az geldi bir fil daha verin
  • ceren9 Nisan 2019 • 14:06

    aman doyurun aç kalmasınlar siz uğraşmıyorsunuz nasılsa onlarla.
  • Meryemsezgin9 Nisan 2019 • 14:53

    Onlarla ilgilenirken kendi insanımızı unuttunuz bizim kendi memleketimizde ihtiyacı olanlar var önce onlarla beraber olun onlardan oy istiyorsunuz suriyeli lerden değil
  • Emrah9 Nisan 2019 • 15:14

    Yardımı kendi halkınıza kapı komşunuza yapın yarın ilk sıkıntıda boğazınıza bıçak dayayacak şerefsizlere deil
  • Mesut9 Nisan 2019 • 15:30

    Oncelikle bolulu yardima muhtaç aileler ile ilgilinilmesi faydalı olacaktır.
  • dusta9 Nisan 2019 • 17:31

    komşusunu tanımayan bilmeyen dünyadan bir haber şahıs suriyelilere yardım edecekmiş . akp yalakası .
  • ahin9 Nisan 2019 • 17:37

    Atalarımız bu topraklar için neden kan döktü suriyeliye afkana ıraklı ya peşkeş çekilecektir madem yazıklar olsun bu zihniyete o zaman bu mültecileri besleyeceksek memlekete yayılmasınlar doğu da Nijer belirleyin orda ne halleri varsa görsünler ben bunlara hakımı helal etmiyorum....
  • Fuzun9 Nisan 2019 • 18:07

    Allah akıl fikir versin.....
  • Hamdi9 Nisan 2019 • 18:22

    Tamam yardım edelimde vatanı için savaşan boluya eşini çocuğunu anasını emanet edene yardım edelim. Boluda nargile tüttürenlere değil. Bunların nesine yardım edilecek. Fırsatları olsa müslüman ülkeyemi gidersin desek yada almanyayamı desek hepsi almanya der. Bu eczacı arkadaş boludaki düğün yapıp borcunu ödemeye zorlanan gençlere yardım etsin zorda olan esnafa yardım etsin.Para kolay kazanılıyo galiba.
  • Garip9 Nisan 2019 • 18:49

    O kadar Bolu'da dar gelirli aileler var arkadaş bunlar varken Suriye'den gelenler onun için daha önemli geliyor önce garibanin ilacını karşilasın yeter